sâmbătă, 10 iulie 2010

Dulce eliberare


Muzica imi intra in vene. O simteam, rascolindu-ma, strabatandu-mi interiorul si vindecandu-mi ranile. O auzeam mangaindu-ma, o simteam imbratisandu-ma, o vedeam dansand valsuri si cantandu-mi serenade. Era atat de vie, de colorata in sufletul meu, incat era ca si cum ma desparteam de trupul meu si imi lasam sufletul sa hoinareasca prin eterul senin.
Era tot ce aveam. Mai presus de ce vroiam, ce trebuia, ce imi spuneau ceilalti. Era ceva divin ce intra in mine, prin mine si imi patrundea adanc in toti porii si in sange facandu-ma una cu ritmul si versurile. Era o eliberare din lanturile maniei, tristetii, superficialitatii. Era o senzatie coplesitoare ce te afunda intr-o dulce amortire. Si nu mai simteam nimic din ce ar fi trebuit sa simt. Era eliberarea vietii mele, sentimentul pentru care mi-as fi dat si duhul si tot ce aveam. Era exact ceea ce asteptam atata timp. Erau notele mele speciale, inlantuite intr-o dulce armonie si soptite cu atata tandrete in urechea mea.
Nu mai exista un "eu". Toata fiinta mea era intruchipata in muzica. Simteam ca plutesc pe acorduri si arpegii fara sa-mi pese de nimic si de nimeni. Era o sansa de cateva minute la o noua viata, la noi dileme infiripate in sunete atat de diverse si diferite. Am inchis ochii si am patruns si mai adanc in inconstienta existentei mele. M-am lasat purtata de val, trimisa in largul marii mele imaginare unde nimic nu avea sens si m-am predat versurilor, cantand vina cuiva inexistent in Because of you.Simteam o eliberare totala, o dulceata pura ce imi invada inima si ratiunea, pana mi-am dat seama ca... toata fiinta mea s-a cufundat in muzica.

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust not only me, but everyoane around me
Because of you
I am afraid.






4 comentarii:

  1. Muzica inseamna viata! Fara ea am fi cu siguranta mai tristi.
    Bafta in continuare! Chiar ai talent :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este. Muzica ne face mai fericiti, ne mangaie. Multumesc pentru urare:):X.

    RăspundețiȘtergere